söndag 27 februari 2011

Mot kenneln!

Idag är det söndag och jag ska till kenneln för att tillbringa kommande vecka där.

Vanligtvis åker jag ut sen eftermiddag men idag ska jag vara där redan halv ett. 
Det ska vara valpträff för Mayas ungar som föddes i juli. Tänkte jag skulle vara med och glo på dem. Kanske peta lite också.

Barnen Bråttom.


                                           Liten Ida eller Molly som hon heter kommer idag


Flickan som bodde kvar några extra veckor och lyckades få extranamnet Kvikkjokk kommer också. (springer man som en galning och har superbråttom blir det så)

                                           Lilla Lovis, här tolv veckor



Naturligtvis följer Skräcken med. Men hon får vara i "mitt" sovrum under valpträffen. Risken är stor att hon skrämmer slag på de andra genom att låta som en motorsåg annars.

Inga kommentarer: