tisdag 26 april 2011

Blink blink!

Idag har jag roat mig kungligt.

Hjälpte kompisen i skoaffären igen och jag hade hand om herr-rummet.

Så jag flirtade med många idag. Skitkul var det.

Jag var ingen åldersrasist utan var charmerande för alla åldrar. Den yngste var nyss fyllda ett år och hette Marcus. Den äldsta var troligtvis med och sjösatte Wasa-skeppet. Den snyggaste var en stammis och idag snokade jag reda på att han är trummis och han berättade vad som nyligen hänt honom (han var utomlands, fick en sten i huvudet, slogs som en pirat och fick sy sju stygn i skallen) Innan han gick så log jag och talade sanningsenligt om att jag tyckte att han var jättetuff (på ett bra sätt). Skitglad blev han!

Roligt var det och dagen gick fort.

Så prova det du imorgon - var en flirtkula! Världens vitamininjektion.

Inga kommentarer: