onsdag 6 april 2011

Rimbo i bilder

Som vanligt var det ett jäkla hallå i Rimbo

                                                    Downtown Rimbo


Mycket knuff och trängsel inne på fiket



Lyckades pressa mig fram till kassan och beställa en sån här

                                                                 Gott!


Sen gick Larsson till doktorn och jag hånade Rimbo i allmänhet och infödingar i synnerhet. Jag får ju inte göra sånt när hon är med.

                                                      En rimbo-cykel


Fick syn på ett praktexemplar till inföding men insåg till min förskräckelse att det var en spegel. Nåja, jag väljer att se mig själv som Meryl Streep - jag går in i karaktären så att säga.

                                                        Meryl i Rimbo

Jag glodde i de tre skyltfönster som fanns att glo i. Hade köpt tröjan om den funnits i vuxenstorlek så jag haft nåt att ha på mig i sommar när jag åker till Rimbo.




Vi avslutar med ett konstverk. Det står nämnligen så på skylten. Att det är ett konstverk alltså. Så man inte tror att det är nåt miffo som slängt lite stenar på en hög.


                                                 Åh så....vackert?

Sen kom Larsson och då fick jag åka därifrån. Prisa Gud.

2 kommentarer:

Kattis sa...

Kennelflickan har som vanligt fått mig att skratta högt, Annki du gjorde min dag! Jag fullkomligt älskar dina tankar och allt vad du skriver.

Kennelflickan sa...

Tack Kattis!

Tänkte ordna bussresa till Rimbo i sommar, du åker väl med? :))