onsdag 13 april 2011

Usch

Världens osexigaste egenskap: Snålhet

Så j*vla avtändande att det är obegripligt.

Sen att gravt snåla människor tycker de är smarta irriterar mig plänty.

"Äh hon märker inte det här"

Nej det skulle jag inte märka - OM JAG LÅG I KOMA!!

Bort med dem ur mitt liv bah.

Miffon.

Litet exempel: Jag dejtade en kille i en stad 25 mil härifrån (nej inte bonden, han är inte sån). Vi gick på Stadshotellet en lördag. Miffot blev törstig och gick till baren för att beställa ett glas vatten. Bartendern ville ha fem spänn för vattnet men då fick det vara (but of course, snålisar betalar inte). Vet du vad miffot gjorde då?

Jo, han gick till ett bord där det stod några glas med öl. Påbörjade öl. Någon annans öl. Som de ställt ifrån sig för att dansa. Där tittade Miffot ut ett glas med mycket öl i, tog det och började dricka!! 

Sen hade vi dejtat färdigt.

Inga kommentarer: