måndag 4 april 2011

Tjockisar!

Nu är Skräcken och jag på kenneln. Hon blir väldigt glad när hon förstår vart vi är på väg. Hon hade ju glömt att valpen Alma bor här. Lilla fick ett fläskigt morr av Skräcken som ett alternativt Hejsan.

Efter att vi fikat så cyklade Larsson iväg med två hundar och jag tog gravidorna Miffo-Jonna och Den-där-jävla-Annie på koppelpromenad. De ska valpa om ett par veckor så de har varsin fotbollsmage. De här flickorna utgör hälften av "Dårskapet". Så det var ju.....spännande att försöka promenera längs vägen med de där två. Nåja, vi kom både fram och tillbaka utan att slå ihjäl oss.


                                              Annie till vänster och Jonna till höger

Vi mötte en häst också, men den glodde de bara på. Skräcken idiotskäller på hästar. Och kossor. Och stubbar och komposter. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Det kanske finns spöken i komposter och stubbar som vi inte ser ju. Eller nåt sånt.
Eftersom jag själv är rädd för det mesta (höjder, mörker, vatten, etc etc) så låter jag henne hålla på. Själv har jag ännu inte börjat skälla på läbbiga grejer men vem vet, kan bryta ut när som helst.

Inga kommentarer: