fredag 22 april 2011

När man är slut som människa

Igårkväll var jag trött bortom allt redighet, jag var så trött att jag mådde illa.
Trots det skulle jag chatta lite. Med Sara som är väldigt rolig, ingen kan få mig att skratta som hon.

Eftersom jag varken kunde stava eller få ihop en enda vettig mening så ringde jag upp efter ett tag. (var ju tvungen att försöka förklara vad jag ville ha sagt)
Läs och njut av vad jag skrev:

Jag hade hellre sett att du kallat honom Forrest än Bubba. Filmen är kanon men Bubba är vad små päckliga barn säger.
NEj jag har inga försomar.
fördomar
Nän jävla försommar har jag verkligen inte, kan man ens ha det???
Det bodde en palestinier i min bort, pappa heter bubba på ehh..palistinska???

Försomar?

Nån som bodde i min bort?

Palistinska???

Annies valpar ska heta på M och Jonnas på N.
Crazy Sara har lämnat sina namnförslag. Mongo och Nollan.
Tack Sara, du är inne på rätt spår men jag tror att just de namnen hoppas över.
Du fattar varför hon får mig att skrika av skratt va?

Inga kommentarer: