lördag 23 april 2011

Tack vad...ehhh fint?

Var nyss ute med Skräcken för lite morgonpinkning. Mötte två unga tjejer som leendes gav mig den här.


Jehovas vittnen har alltså inte sovmorgon.

Det är så mycket som stör mig med det här lilla häftet att jag vet inte riktigt var jag ska börja. Men jag gör ett försök.

Hur snygg var jag? Mjukiskläder, rufsigt hår och ett par gummistövlar (jaja men de låg närmast, okej?). Jag måste sett väldans lidande ut. Eller menade de att med min fräsiga look så gör jag andra lidande?

När jag hade surat klart över det så tittade jag på bilden, klicka gärna på den så blir den lite större, och hej och hå vem är det som inte tänkt till där?

Två människor längst fram (ja, jag vet att ordet neger är fel att använda men tipsa mig gärna om ett politiskt korrekt ord att använda istället) och bakom dem en älg!!! Bakom älgen kommer en tjej på en häst. Längst fram blommar tulpaner (vårblomma) bredvid nyskördade äpplen och löven på träden är höstigt guldiga.

Men vi skiter i det för snart är tydligen lidande slut.

Glad påsk då 'ra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vilken kanonkul läsning

Kennelflickan sa...

Tack så mycket *jätteglad*