torsdag 21 april 2011

Jag tror jag blir tokig!!!

Den galna Jonna som just nu sitter i vardagsrummet, ser ut som en pyramid och stormskäller, hon har haft värkar i tre j*vla evigheter. Vattnet gick för fyra evigheter sen och inte en bebis så långt ögat når.



Den-där-jävla-Annie ligger på övervåningen med sina åtta ungar och hon har tagit diva-laterna till en helt ny nivå. Hon skäller väldigt argt, jag rusar upp i full panik och undrar vad det är frågan om. Jo hon vill ha vatten!! Skålen står utanför valplådan. Allt hon behöver göra är att resa sig upp och hänga huvudet över kanten men ICKE. Vattnet ska serveras av Kennelflickan. Jaha.

Larsson är på väg tillbaka hit igen med nygipsad fot.

Telefonen då? Jo tack den ringer O-A-V-B-R-U-T-E-T.

När Anette kommit hit (hon åker från Gävle vid fyra) så ska jag åka hem. Vi byter alltså plats. Undrar vad det skulle kosta mig att chartra en helikopter som får hit henne på en kvart?

Inga kommentarer: