torsdag 26 maj 2011

Begåvningsreserven i gröngräset

Idag togs de två äldsta valpkullarna ut i gräset för lite fotografering, de är nu fem veckor gamla.

Jag körde ner valparna i en tvättkorg och bar ut dem. Annies ungar fick plats fyra stycken i taget. Jonnas sumobrottare fick med hjälp av skohorn och mycket vilja bara plats tre stycken.

Utomhus var kul! (alla bilder blir större om du klickar på dem)


                                             Valp 1: Vad är det där gula?
                                                            Valp 2: Ingen aning men de är läskiga!



                                                 -Kolla mig då, jag har snott kryckorna!



                                                   Här känner jag mig trygg!



                                                   Rumpsniffar-parad


                                                   Michael i mitt knä


                                                            Buddah-boy till höger med två av sina systrar



                                                       Vad göööör du?                                                                                        


                                             Sköna Buddah-boy i knäet som knappt räckte till


Efter ungefär tjugo minuter så bar jag in dem igen. De somnade som klubbade oxar allihop. Nu drömmer de säkert om att vara utomhus för det är nånting som goldens gillar.