lördag 21 maj 2011

Tillsammans

Igårkväll när jag gick och la mig så skulle tydligen alla djuren sova i sängen de med.



Min säng är 105 centimeter bred. Det blir lite trångt med alla djur som sovsällskap. Men vad kunde jag säga? Katterna har varit själva i en vecka, mamma har varit uppe och gett dem mat varje dag, så de var sugna på sällskap. Skräcken fick en tratt påtryckt för hon har slickat på sin svans så att såret är större, så hon var sur.

Det var lite knöligt att somna men till slut så gick det.

Nu ska jag på nåt som heter Öl-orientering hela dagen, kvällen och halva natten. Men jag kommer hålla mig till läskeblask hela dagen. I vanliga fall tål jag väldigt lite alkohol innan jag blir full. Nu när jag är helt slut kan det hända att jag vinglar omkull bara av att vara på en bar och så kan vi inte ha det.

Inga kommentarer: