onsdag 18 maj 2011

Resten av dagen...

....gick i ett sjujävla tempo.

Vi åt en kombinerad frukost, lunch och middag 19.20 bestående av stuvade makaroner och korv. Jag åt ett helt lass.

Vi fick en lucka mellan 14.00 till 14.25 eftersom de som skulle komma 14 var försenade. Då hann vi fota Alma/Giiiisen och lite annat.

                                                Voffa struntar i vårat gosande

Så här står vi oftast, Alma och jag. Hon slänger sig upp, borrar in huvudet och jag ska klappa. Väldigt ofta tycker hon att det är så mysigt att bakbenen kroknar och hon ramlar omkull.

Jag tog över kameran och skulle ta en bild på henne så du får se hur gullig hon är.

Det gick sådär.




Sen la hon sig i Larssons famn. Det tyckte hon tydligen var roligt.



Oofie stod inte ut med vårt larv så hon gick och la sig.




Fadilah (Fjånkan) blev fotad hon med. Hon är bästis med Alma och väldigt fin.



Jag var upp en vända på övervåningen och fick se Annies ungar ligga och ha det bra.


2 kommentarer:

Elisabeth Björck Orvehed sa...

Haha, vilka personligheter! Underbara :)

Kennelflickan sa...

Ja de är alldeles underbara...iallafall de flesta :)