torsdag 19 maj 2011

Rimbo IGEN

Vi åkte till Rimbo idag igen, Larsson hade ett ärende att uträtta.

Efter det åt vi lunch. Jag tog hamburgertallrik som jag inte ätit på år och dag.

                                           Ja, burgaren hade ett lock men det glufsade jag i mig direkt

Nästa gång vi åker till Rimbo ska jag ta kameran med mig för min mobilkamera är så långsam. Det går ju inte att be stollarna stå still direkt. Men du måste få se hur fan de ser ut.

Idag såg jag bland annat en kvinna i 35-årsåldern. Hon var klädd i stora vita sjok (japp, inte kläder, sjok!), hon hade blonderat sitt långa hår men högst upp på huvudet var håret rosa.
Det var ju lite annorlunda.Men för att du inte ska tro att jag fabulerar så kommer det som sagt att fotas nästa gång.

Men jag kommer vara försiktig med att lägga ut bilder på mig själv. Det börjar bli dags för det efter allt hånade av sagda ort. Nu tror jag inte att de kan läsa men nån rimbos känner säkert nån utomsocknes som kan det och som kanske skvallrar om alla sanningar jag skriver här.

Vill ju inte att de kommer haltandes i klunga med högafflar och tända facklor hit ut till kenneln för lite lynchning.....

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för allt du delger oss i din blogg, det är alltid så roligt att läsa även om jag är urusel på att skriva kommentarer de gånger jag är inne och läser (och det gör jag så gott som vatje dag).
Du har ju mer än ett heltidsjobb på kenneln, men jag vet ju att alla hundarna ligger dig väldigt varmt om hjärtat och hundarna är ju så fina och alla småttingarna blir man ju bara varm om hjärtat av att se. Det är väl för mycket att hoppas på att vi kommer att ses till helgen, ha det så kul på festen på lördag.

Annas lilla vrå och skafferi sa...

Kan bara hålla med, det är så underhållande att läsa dina berättelser och ofta får jag mig ett gott skratt! Tack goa du! :)

Hamburgertallriken såg väldigt god ut, mums!

Kennelflickan sa...

Tusen tack för vänliga kommentarer. Själv är jag överraskad att ni läser!