onsdag 25 maj 2011

Den som sa't han va't

Idag har vi haft tre olika valpköparfamiljer här. Buddah-boy visas för samtliga!
Alla säger samma sak, "Åh så fin han är. Men tjock!" Han tycker mycket om att pussas, det är bra.

När den sista familjen åkt så börnade vi till Rimbo. Allt till valparna hade tagit slut så vi köpte valpfoder, en bal med kutterspån och avmaskningsmedel. Imorgon ska Mayas ungar få sina andra dos.

När jag handlat det sista och var på väg tillbaka till Larsson som satt i bilen så mötte jag en kille. Han hade precis klivit ur sin firmabil och han såg ut som en säljare. Han tittar på mig, ler och blinkar.

Så nu fasar jag för att även HAN har en blogg och i detta nu skriver ".......ni skulle se vilken rimbos jag var hygglig och blinkade åt idag."

1 kommentar:

Annas lilla vrå och skafferi sa...

Vem vet, det är kke är i Rimbo du träffar Mr Right ändå.. ;O)