tisdag 24 maj 2011

Lille Christopher Robin

Om du läst min blogg ett skapligt tag så vet du vem Shrek är. Pojken som stal mitt hjärta.

Han föddes här förra april och blev min gosegris. Vi kelade jämt.

I juli föddes en ny skock ungar och där blev jag förtjust i Liten Ida, en pytteliten tik.

Nu tyckte jag ju att C.R. var lite mysig.

Du kanske undrar om vi gosar och hur gullig han är nu?

På a. svarar jag Nej och på b. svarar jag Vet inte!

Förra våren var det ju Larsson som hade stora ansvaret och jag som hjälpte till.

I år är Larsson invalidiserad och det är jag som har stora ansvaret. Det innebär att jag hinner inte med att varken glo eller gosa hundvalpar. Jag pratar med dem när jag ställer dit mat (4 ggr/dag) och tar i dem när jag gör rent hos dem (1ggr/dag). Mer blir det inte.

Himla tur att det kommer valpköpare som gosar med dem!

Jag har precis gett alla mat och nu måste jag städa efter Jonna i källaren IGEN. Hon blir sur när hon tvingas vara med sina ungar så nu bajsade hon ett hästlass på ett galler.

FOOORZAAAAAAAAAAAAA!

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Jag kunde haft som jobb att gosa valpar...komma? ;-)

Kennelflickan sa...

Åhh vad härligt. Komsi komsi! Som bonus får du åka med in till Rimbo och titta på stollar :)